EHBO-koffer

Twijfelt u over welke EHBO-koffer het meest geschikt is voor uw situatie? Wij helpen U in jouw keuze.

Verbanddoos

Verschillende EHBO-koffers

De meeste mensen beschikken over een EHBO-koffer in huis of hun bedrijf, maar vaak is de inhoud verouderd of niet volledig. Geldt dit ook voor jou? Met een complete EHBO-set ben je goed voorbereid op het verlenen van eerste hulp in diverse situaties. Zorg er daarom voor dat je alle benodigde EHBO-materialen binnen handbereik hebt. EHBO-cursus biedt een breed scala aan EHBO-koffers met hoogwaardige, complete inhoud. Er zijn verschillende sets beschikbaar, afgestemd op specifieke situaties: voor thuisgebruik, bedrijven, in de auto of tijdens het reizen.

First aid kit concept, medicine equipment set in a suitcase box
behoefte analyse

Altijd de juiste EHBO-kit voor jouw bedrijf

Weet je niet welke EHBO-koffer nu écht geschikt is voor jouw organisatie? Onze experten staan klaar om je hierin te ondersteunen.

Analyse & voorstel

Wij maken een analyse en bezorgen een voorstel voor uw EHBO materiaal.

Controle

Wij controleren uw EHBO materiaal op volledigheid en houdbaarheid op de afgesproken dag.

Aanvulling

Wij vullen onmiddellijk de ontbrekende producten aan.

Controlesticker

Wij voorzien een controlesticker op de EHBO kast / koffer.

Aangepast aan jouw organisatie

Altijd de juiste EHBO-koffer

Verbandtrommel bouwsector

Jouw EHBO-koffer speciaal aangepast voor in de bouwsector.

Verbandtrommel kinderopvang

Jouw EHBO-koffer speciaal aangepast voor in de kinderopvang.

Verbantrommel industrie

Jouw EHBO-koffer speciaal aangepast voor in de industrie

Verbandtrommel horeca

Jouw EHBO-koffer speciaal aangepast voor in de horeca

Verbandtrommel sportvereniging

Jouw EHBO-koffer speciaal aangepast voor jouw vereniging of sportclub.

Verbandtrommel school

Jouw EHBO-koffer speciaal aangepast voor uw school

Jaar ervaring
1 +
Ondernemingen
0 +
Tevreden klanten

Onze EHBO-koffers bieden zekerheid in onzekere situaties

We realiseren het ons eigenlijk maar te weinig: de BHV’er heeft een belangrijke functie binnen het bedrijf. Vaak is het de persoon die als eerste ter plaatse is, als er zich een ongeval voordoet. De bedrijfshulpverlener beoordeelt in dat geval de situatie en gaat direct over tot handelen. In die zin is de verantwoordelijkheid ook groot: de BHV’er heeft een voorpostfunctie van de professionele hulpverlener (denk aan ambulancepersoneel, brandweer of politie). Echter, omdat BHV’ers (als het goed is) niet dagelijks met dreigende situaties te maken krijgt, kan dit voor nogal wat onzekerheid zorgen. Wat moet er gebeuren in geval van een brandwond? Welk verband moet er aangelegd worden? Hoe moeten mensen in veiligheid worden gebracht? Om deze onzekerheid weg te nemen, biedt de Resc-Q-Assist hulp!

Blijf altijd een up-to-date EHBO koffer hebben

Veel organisaties kopen een verbanddoos of EHBO-koffer en laten die vervolgens verstoffen als een vergeten schat! Zeker op veilige plekken staan ze daar te dutten. Maar wauw, het is eigenlijk best slim om die doos regelmatig onder de loep te nemen en bij te vullen. Want, geloof me, ongelukjes komen vaak ongelegen en veel van die pleisters hebben een houdbaarheidsdatum die ze liever niet willen overschrijden!

Wil je dat jouw verbanddozen altijd gebruiksklaar zijn voor die onverwachte momenten? Laat het onderhoud dan over aan de helden van EHBO-cursus! Onze professionals komen langs om die verbanddozen een grondige inspectie, een schoonmaakbeurt en een mooie voorraad te geven. Laat die ongelukjes maar komen, we zijn er klaar voor!

Clock with take action word over yellow background. Business and finance concept

Altijd de juiste EHBO-kit voor jouw bedrijf

Een ongelukje kan zomaar op de loer liggen! Zorg dat je een complete EHBO-kit in de buurt hebt die voldoet aan alle regels en past bij de risico’s van jouw bedrijf.